Sretan nam rođendan!!!

SRETAN NAM ROĐENDAN!!! 

Evo me kao što sam i najavila da ću danas objaviti nekoliko postova..
NARAVNO da nisam zaboravila, samo cijeli dan sam bila zauzeta pa nisam stigla ali ipak evo me..
U ovom prvom postu ću napisati zbog čega i kako sam došla do ideje da napravim blog..






                        Kako sam došla do pisanja za blog

Pošto kao što ste i vidjeli kreativna sam i imam talenat za crtanje često sam gledala postove drugih blogera i razmišljala kako bih i ja mogla početi sa njim..
Dugo sam razmišljala i predložila to mami i tati, oni su pristali i rekli kako nemaju ništa protiv i da im se ta ideja sviđa. Cijeli dan sam radila na blogu. Odmah tu prvu noć sam objavila prve postove (ukoliko želite da ih vidite odite na najstarije postove. Drugi dan moja prijateljica je imala rođendan i išla sam na zabavu. Prije toga sam Famozi poslala mail i rekla kako bih voljela da moj blog objave na svojoj stranici. Kada sam došla vidjela sam da mi je došao odgovor od Famoze i rekli su kako će objaviti moj blog. Ja sam redovito objavljivala svoje postove ali dugo nisu objavili moj blog. Ja samu jednom od komentara na neku drugu temu postavila pitanje kada će objaviti moj blog. Oni su rekli da su usporili sa tom rubrikom i da će je uskoro ponovno pokrenuti. Pošto sam imala puno obaveza usporila sam sa blogom pa nisu mogli još uvijek da ga objave. ☺☺Kada sam ponovno krenula sa blogom javila sam im se i objavili su ga!! Bila sam jako sretrna..
P.S. 
Priznajem nisam u zadnje vrijeme često pisala ali nadam se da nećete zamjeriti.. Ukoliko želite možete slati vaše crteže meni na mail pa ćemo kasnije izabrati najboljeg.

Primjedbe